Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Angelica Delltoft - 21 april 2011 10:27

Vaknade såklart tidigt i morse, då vi verkligen ville sova ut! Men det var bara att kliva upp för det gick inte att somna om. 

Rastade hundarna och tog oss kaffe på altanen i det sköna vädret! 

Är som Björn säger att vi håller nog på att bli gammal! ;P

Efter det packade vi klart väskan och fixade med tvätten. 

Tog in N efter det och borstade och dolade på en stund innan jag sadlade honom. 

Ridningen idag gick bara bra, fortsatte på det vi körde sist, med lite bommar, åttor , volter och halter. Sen även traven! Körde även lite markarbete efter ridningen, blev mest att han skulle följa mig vars jag än gick och stanna och  backa osv. Körde även lite bommar med stopp och backning genom bommar. Gick fin fint!

kollade igenom honom efter det och benen känns riktigt bra nu! Det är skönt! :D

Utsläpp i hagen efter det. Passade även på att spola av regntäcket och Inas täcke. Så nu hänger dom på tork. Ska he på dom senare i eftermiddag. 


Älsk for nyss iväg till affären och skulle handla lite frukost, det blir frukost när han kommer tillbaka sen blir det nog att bara ta det lugnt en stund. Åker ju vid 18.00 ikväll och vi ska väl försöka vila ett tag under dagen så man orkar med resan och körningen. Kommer att ta ca 14 timmar ner med fikarast osv. :) Men det ska bli riktigt kul! Jag är en som tycker det är kul att åka bil långt och få åka där man inte åker förbi så ofta. Sen har vi laddat upp med en massa filmer som vi tänkt se i bilen så det ska nog gå! :D

Får se vilken väg det blir då vi kommer ner mot gävle om vi viker in före stockholm eller om vi kör igenom stockholm. Ska höra med resten av familjen. :)

EN sak är då säker att jag kommer sakna alla djuren! Blir ju borta nästan fem dagar. Hur ska det gå!? Men det ska nog gå bra , har ju otroligt bra personer som kommer vara här och sköta om dom! :D Men det kommer klia i mig på vägen hem! Längta efter att få pussa på dom! <3


Får uppdatera senare eller då jag kommer fram! :D


//A

Ovido - Quiz & Flashcards