Mitt Liv Min Vardag

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Angelica Delltoft - 27 april 2011 13:17

Av Angelica Delltoft - 27 april 2011 12:50

Nu har bloggen fått sig ett litet uppsving, kommer säkert bli att jag ändrar den närmare sommaren också. :) Men nu är den inte vinter deppig! Blev ganska nöjd.


Passade på att ta en massa bilder på hästarna, men det är så svårt då dom vill vara upp i en hela tiden så jag var tvungen att skicka iväg dom ett antal gånger annars hade det bara blivit närbilder ;P

Passade även på att ta lite bilder på hundarna och även på våra fina blå/lila blommar vid husväggen. Blev en film på Eddie också då han hittat någon roligt att leka med. 


Bildbomb :D


                                     


Ska väl snart ta och börja städa lite här inne, bara det att allt man köpt i ullared vet man inte riktigt vart man ska ha det eller jo men inte hur allt ska stå och jag kan hålla på i flera timmar bara för att få rätt sak på rätt plats! Så nu vet jag vad jag har att göra i några timmar framöver, allafall tills Björn kommer hem. Då blir det en sväng i skogen med hästarna. :) Och jag hoppas verkligen att det har slutat blåsa som det gör just nu. 


//A



Av Angelica Delltoft - 27 april 2011 08:18

Fan säger jag bara! Fick inte sova ut idag! 

Idag vad händer och sker? Ska allafall ut och cykla en sväng och jag får se vars det bär av. Måste få igång konditionen! När jag fått lite bättre flås och att jag har börjat komma igång ordentligt så blir det att börja springa också. 

Sen ska jag nog även ta lite nya kort till bloggen, som den stora headbilden. Är lite deppigt med en vinterbild när det börjar bli sommar. 

Och ev ska jag städa en liten stund. Är så fint väder så vill helst inte vara inne idag.

Och i eftermiddag blir det en skogstur med hästarna. 


//A

Ovido - Quiz & Flashcards